Homenatge al Doctor Prim Bertran i Roigé
DISSABTE 27 ABRIL 2019
El divendres al vespre de la Setmana Cultural es va fer un emotiu homenatge al Doctor Prim Bertran i Roigé, que va morir sobtadament fa 5 anys i va ser nomenat fill predilecte de Bellcaire.
L'alcalde Jaume Montfort va definir l'historiador com un gran amic i una de les persones que més ha fet per l'ànima del municipi. El regidor Josep Tarragona va destacar el que va aprendre gràcies a un dels millors medievalistes del món. Josep Hernando, amb qui va compartir la tasca docent a la universitat, va explicar una detallada biografia de Prim Bertran fent referència als seus treballs i la seva metodologia.
En acabar, l'alcalde va lliurar a la família un pergamí com a record del nomenament de Prim Bertran com a fill predilecte. La seva esposa Montserrat va tancar l'acte amb unes paraules d'agraïment.